Blir galen!!!!

Jag kan börja med att skriva att jag har inget riktigt sötsug på det viset. Och behöver ej zink tabletter. Men i bland så känner man sug ändå...väldigt sällan då. Och inte är det så konstigt heller.
Eftersom Gi består av väldigt lite socker. Men just i samband med mensen, så får jag iallafall ett stort söt sug. Men det går ganska fort över. Jag behöver alltså inga tabletter som hjälp. Det rådet kan man ge till dem som verkligen har problem med söt saker.
Jag är inne på dag 27.

Annars är jag arg och ledsen. Jag stod och lagade mat förut. Och så skulle jag titta in vad David gjorde på rummet. Då står han och sliter ner tapeter. Så 3 tapetlängder kommer jag få betala för. Och jag känner inte alls för det. Usch, vad arg jag blev. Mattias fick ta över. Han försökte verkligen prata med Davd och förstå att han gjorde fel. Jag försökte också sen senare.

Fan alltså....jag vill ju lägga mina pengar på något roligare. Tyckte det räckte med att han hade rivit en tapet i vardagsrummet. Blir så irriterad. aaaahhhhh....................

Tänk om han får för sig att riva tapeterna i Vrena också? Hoppas han förstod allvaret i dag.

Ja,ja...gjort är gjort....

I morgon så är det min sista arbetsdag....ska bli så underbart skönt =D
Och nu är hösten här igen =S


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag lovar alla barn gör så i den åldern!!! Men nu har ni varit arga på han så förmodligen gör han inte om det :)

2009-09-27 @ 22:24:26
URL: http://minitjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0