Blir så störd

Känns som om killen springer på krogen varje vecka!!! Blir skit störd på det. Men inte som alla andra tjejer. Utan jag blir avundsjuk, vill också gå ut och ha kul. Men det är inte så enkelt och bara sticka i väg så där. Eftersom att mina tjejkompisar har barn, så då måste man planera för att gå ut. Och så måste man planera i tid.

Usch, vill också ut på krogen. Och partaja!!! Någon som vill i början på Oktober? Kan inte gå ut innan dess på grund av dieten. Alkoholförbud.

Känner att jag också vill göra lite saker utan barn. Det kan vara ganska skönt och avkopplande.

Vill också säga att det fortfarande går bra med Gi. Är inne på dag 9.

Och i dag var det ingen rolig dag....började morgonen med lite huvudvärk, som jag trodde skulle försvinna. Men det gjorde den inte, vid ungefär 12 hade jag så ont att jag klarade knappt av att röra på mig =S
Och mådde illa =(

Ringde en arbetskamrat och frågade i fall hon kunde hoppa in mina sista timmar och det gick jätte bra. Så jag gick hem och sov. Och min bror hämtade sonen från dagis. Nu känns det som om huvudvärken är borta. Men frågan är: Hur fan ska jag kunna somna i tid i dag???????? Jag ska ju jobba imorgon igen.

Nä, ska kolla på Idol nu

//Flashy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0