En meningslös dag

Känner mig på fruktansvärt konstigt humör i dag. Kan inte förklara....

Men är ganska glad ändå, eftersom jag i dag har jobbat min sista dag. Känns lite som en befrielse...
Får väl hoppas på att man hittar ett annat jobb snart =D

Efter jobbet for jag förbi Crille på en kaffe. Fast han var försenad, men Johanna var där så vi drack kaffe och snackade om allt möjligt. Tycker det är en riktigt trevlig tjej han träffat =D

Nu sitter jag här. Mattias är hos Tobbe och nördar sig framför datan. Jag har nyligen kollat på Idol.

I morgon bitti ska David till dagis och jag till AMS och anmäla A-kassa. Känns bara ganska drygt att AMS ligger nere vid hamnen. Så får hoppas på ganska skapligt väder i morgon, för jag ska cykla dit. Fast enligt mitt horoskop denna vecka, så skulle jag vara lat tisdag och onsdag. Får allt se om det stämmer =P

//Flashy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0