Glad, gladare, gladast =D

Shit vad glad jag känner mig nu =D Älskar Gi...och motion =D

För det första så har jag gått ner sammanlagt 4,7 kg. Är nu inne på dag 14 =D

Och så har David fått plats på Vrena dagiset från och med 11 Januari. Så nu får man ta och boka en träff med dem =D. Ska bli jätte skoj. Ska ringa redan imorgon. 

Och nu är det inte heller många dagar kvar innan jobbet är över. Ska också bli skönt. Så i morgon blir det en sväng förbi AMS och anmäla a-kassa.

Men i morgon så ska jag också ha visning på lägenheten, så i kväll blir det att plocka upp allt som ligger och städa.

Har inte skrivit så mycket dem senaste dagarna. Men har mestadels jobbat och vart trött när kvällen kommer.


//Flashy

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Fan vad kul att det funkar!! :)

2009-09-14 @ 16:35:51
URL: http://minitjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0