Händelserik dag

Har inte hänt så mycket på eftermiddagen. Ändå så har tiden bara sprungit i väg. Och jag har kännt mig glad =D

Efter David vakna så gick vi över till Richard och drack lite kaffe. Efter det följde jag med Crille och hans tjej och Richard till City Gross Och handlade hem lite smått och gott.



Efter det blev det hem och gjorde mat. Tog sin lilla stund. Och sen blev det dags för David att hoppa i säng.
Men i dag har jag faktiskt inte vart så uttråkad. Och i morgon är det dags för jobbet igen. Men nu är det bara 6 dagar kvar.

Var nyss ute på AMS och såg att Glitter sökte folk =D. Rena drömmen att få jobbet där =D. Så jag tog i ända från tårna och fick fram ett riktigt bra personligt brev. Känner mig nöjd och hoppas på att mitt brev sticker ut i mängden. =D



//Flashy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0