Män som hatar kvinnor

Tittade på den filmen i går kväll. Fick låna den av svärföräldrarna. Och det var en bra film, men också hemsk. Förstår inte hur människor kan göra vissa saker. Men visst, det var bara en film. Men det finns säkert dem som kan och gör en sådan sak på riktigt... Usch, usch....

I dag så har jag och David vart ute en stund på förmiddagen. Och Crille kom då ut en sväng och tog med sig lite kaffe =D. Och senare kom killen också ut. Gick sen in och gjorde pannkakor till lunch. Fast jag åt inga pannkakor så klart. Utan det blev matrester =D

Är inne på dag 21 i dag. Testade byxor i morse. Och jag kommer i mina 36 byxor, utan problem =D. Kändes inte ens obehagliga att ha på sig =D

//Flashy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0