Sprattel kittel myrslok

Sitter just nu och kollar på Idol 2009. Känns spännande och många av mina favoriter har gått vidare =D

Har jobbat i dag, var kanske inte en sån jätte rolig dag. Men den gick ganska fort ändå. Ska jobba i morgon också =S. Ringde chefen i dag och frågade om min lön =D. Och den var riktigt positiv =D =D =D. Och nästa månad får jag lite extra. Eftersom jag hade injobbade semesterdagar. Så då blir det ännu mer nice =D

Annars i dag så har jag och David vart hemma hos Crille. Spelade lite kort och drack kaffe.

Strax ska jag göra ordning min frukost för i morgon: omelett. Är ju inne på dag 22 av dieten.

Ha de gött

a



Vill verkligen ha jobbet på Glitter =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0